Followers

Wednesday, July 28, 2010

Bird Project - CIQ Tg Kupang






ni pic mase kat JB,dh x ingt bile rase2 dlm 2 ke 3 tahun lepas mcm tu la,bile tengok je blk pic ni rase mcm rindu plk kat UFSB (pest control) tp skng dah takde da sbab dh tutup,lame jugak aku keje kat cini ade la dlm 4 tahun lebih,pasal ade ckit hal aku benti,sedeh btl mase tu,ape2 pn aku ucapkan banyk2 terime kasih pade kawan2 kat UFSB,korg mmang best,paling penting skali kepade tuan syed (bos cawangan nilai) die lah bos paling sempoi skali penah aku jumpe,smpai org cakap "tu ke bos korang?" lebih kurang mcm tu la haha mmang sempoi,tapi walaupun aku dah berhenti aku tetap ade jumpe lagi die org,Nadim,Mamat,Hairi die org je still lg keje pest control yang lain sume dh bawak haluan masing2 termasuk aku,tp kalau di beri peluang bekerje dengan die org lg aku takde hal punye haha...

No comments:

Post a Comment